مشخصات آهنربای دستگاه تزریق پلاستیک

مشخصات آهنربای دستگاه تزریق پلاستیک و دلایل استفاده از آن

مقدمه

ورود آلودگی و ذرات ریز فلزی به داخل مواد اولیه پلاستیک در فرآیند تزریق پلاستیک، امری اجتناب پذیر است که گاه در جابجایی این مواد اتفاق می افتد. ورود این ذرات فلزی به داخل مارپیچ دستگاه می تواند آسیب های جبران ناپذیری به سطح سیلندر یا مارپیچ دستگاه وارد کند. برای جذب این مواد و جلوگیری از ورود آن به داخل سیلندر و مارپیچ از آهنربا  استفاده می شود که با قدرت بالایی که دارد در دهانه ورودی قیف حتی ذرات ریز فلزی را به خود جذب می کند و از ورود آن به داخل دستگاه جلوگیری می کند. در این محتوا ما قصد داریم در ارتباط با مشخصات آهنربای دستگاه تزریق پلاستیک و دلایل استفاده از آن ها به صورت مفصل توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چرا از آهنربا در دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می شود؟

امروزه از دستگاه تزریق پلاستیک برای تولید انواع قطعات پلاستیکی در سایز و ابعاد مختلف استفاده می شود، در طول فرآیند نیاز است تا مواد ذوب شده و در قسمت قالب گیری دستگاه قرار گیرند. در موارد تولید انبوه و همچنین در شرایطی که از قالب های پیچیده برای تولید قطعات پلاستیک استفاده می شود، بسیار مهم است بتوان شرایط محیطی هنگام کار با دستگاه تزریق پلاستیک را به گونه ای فراهم کرد تا در پایان کار بتواند قطعات با کیفیت و بی عیب و نقصی را تولید کرد. یکی از قطعات به کار رفته در دستگاه تزریق پلاستیک که می تواند از ایجاد آسیب به مارپیچ دستگاه تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند، آهنربای دستگاه تزریق پلاستیک می باشد.

همان طور که می دانید در محیط کار با دستگاه تزریق پلاستیک با ذرات ریز فلزی سروکار دارید، در هنگام کار با دستگاه ممکن است این ذرات وارد قسمت مارپیچ دستگاه تزریق پلاستیک شده و در دراز مدت باعث وارد شدن آسیب به دستگاه شما شود، این امر می تواند باعث افزایش هزینه های تعمیر دستگاه شود. برای جلوگیری از این دسته از مشکلات به شما عزیزان توصیه می کنیم در زمان خرید دستگاه تزریق پلاستیک حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که نسبت به کیفیت و میزان اصالت دستگاه های آن اطمینان داشته باشید، با انتخاب بهترین برند دستگاه تزریق پلاستیک و استفاده از آن ها می توانید در هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه های خود تا مقدار قابل توجهی صرفه جویی کنید. برای خرید این محصول می توانید به وب سایت شرکت آرتاک ماشین در قسمت فروشگاه آنلاین آن مراجعه کنید.

از آهنربای دستگاه تزریق پلاستیک برای چه مواردی استفاده می شود؟

گازگیر

گازگیر دستگاه تزریق پلاستیک در واقع همان خشک کن پلاستیکی است که وظیفه از بین بردن رطوبت در مواد پلاستیکی را برعهده دارد. استفاده از این نوع دستگاه به خصوص در مواردی که از نایلون و موادی نظیر پلی کربنات برای تولید قطعات پلاستیکی توسط دستگاه تزریق پلاستیک چینی استفاده می شود، امری ضروری می باشد.

چرا از آهنربا در دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می شود

گازگیری پلاستیک می تواند به شما کمک کند تا در پایان کار بتوانید محصولاتی متناسب با طرح مد نظر خود بدون هیچ گونه مواد اضافه ای را تولید کنید. در قسمت قیف گازگیر از آهنربا به منظور کنترل در جهت ورود براده های آهن استفاده می شود.

دستگاه های اکسترودر

قیف ورودی دستگاه های تزریق اکسترودر نیز یکی دیگر از قسمت های دستگاه تزریق پلاستیک می باشد که در آن از آهنربا استفاده می شود. از دستگاه های اکسترودر برای تولید محصولات پلیمری در رنج متنوعی از محصولات پلاستیکی استفاده می شود.

مزایای استفاده از آهنربای دستگاه تزریق پلاستیک شرکت آرتاک ماشین

با کمک آهنربای دستگاه تزریق پلاستیک ارائه شده توسط شرکت آرتاک ماشین می توانید از آن در قسمت قیف ورودی دستگاه اکسترودی و گازگیر خود استفاده کرده و از وارد شدن آسیب به مارپیچ دستگاه خود جلوگیری کنید. این نوع آهنربا توانایی جذب براده ها و پلیسه ها را در حجم های بالا دارد. در صورت عدم استفاده از این قطعه در دستگاه شاهد تولید  قطعات پلاستیکی با مواد اضافه خواهید بود، این امر به دلیل ورود برادها به داخل دستگاه ممکن است اتفاق افتد.

مزایای استفاده از آهنربای دستگاه تزریق پلاستیک شرکت آرتاک ماشین

در قسمت فروشگاه وب سایت آرتاک ماشین و با انتخاب محصول آهنربای دستگاه تزریق پلاستیک، می توانید این نوع لوازم جانبی دستگاه را با اطمینان از میزان کیفیت آن خریداری کنید. برای دریافت مشاوره و اطلاع از سایر مشخصات آهنربای دستگاه تزریق پلاستیک، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و با قسمت فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

0 پاسخ

سوال خود را از ما بپرسید


در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *