دستگاه تزریق پلاستیک چینی

دستگاه تزریق پلاستیک چینی

دستگاه تزریق پلاستیک چینی

در سال های دور تکنولوژی تولید دستگاه تزریق پلاستیک تنها در اختیار کشورهای اروپایی همچون آلمان و اتریش و … بود  اما با پیشرفت کشور چین در اکثر صنایع از جمله صنعت دستگاه های تزریق پلاستیک، امروزه شاهد تولید دستگاه های تزریق پلاستیک چینی با کیفیت بسیار بالا هستیم که شرکت های نظیر آرتاک ماشین، اطلس ماشین، نکوبهینه ماشین (NBM)، پولاد و …  از پیشگامان ارائه این دستگاه ها در کشور عزیزمان می باشند.

دستگاه تزریق پلاستیک چینی در تناژ های مختلفی از ۹۰ تن به بالا ارائه می گردد و از نظر طراحی و تکنولوژی امروزه جایگاه بسیار بالایی در دنیا دارد. در بازار دستگاه های تزریق پلاستیک چینی در کشور ایران نقطه تمایز برندها در استفاده از قطعات دستگاه از برندهای درجه یک و مطرح و به عبارت دیگر سفارشی سازی دستگاه تزریق پلاستیک چینی متناسب با نیاز صنعت پلاستیک ایران می باشد.

روانشناسی تولید کنندگان صنعت تزریق پلاستیک کشور مشخص کرده است که توجه به ظاهر طراحی دستگاه، حس قدرتمند بودن دستگاه تزریق پلاستیک چینی، توجه به کم صدا بودن دستگاه در هنگام تولید و پیشینه یک برند دستگاه تزریق پلاستیک چینی در ایران از نکات مهمی است که خریداران به آن توجه می کند. دانستن این موضوع باعث شد که شرکت آرتاک ماشین در سفارشی سازی دستگاه های تزریق پلاستیک با کیفیت خود اقداماتی در خور انجام دهد. از جمله عایق بندی صوتی دستگاه ها، استفاده از پمپ و موتور یک سایز بزرگتر در هر دستگاه تزریق پلاستیک، استفاده از طراح سرشناس چینی دستگاه های تزریق پلاستیک با سابقه طولانی در طراحی و تولید این دستگاه ها و ایجاد تغییر در برند برخی تجهیزات دستگاه و استفاده از برندهای سرشناس اروپایی، ژاپنی و تایوانی همچون شیرآلات هیدرولیک، پی ال سی دستگاه و حتی شلنگ های هیدرولیک دستگاه تزریق پلاستیک.

دستگاه تزریق پلاستیک چینی

این تغییرات دستگاه های تزریق پلاستیک برند چینی شرکت آرتاک ماشین را در زمره بهترین های بازار ایران قرار داده است. اکنون با گذشت بیش از ده سال از کارکرد این دستگاه ها در ایران، همچنان خریداران عزیز با اطمینان از کیفیت و خدمات دستگاه های تزریق پلاستیک شرکت آرتاک ماشین یاد می کنند که این باعث افتخار ماست.

جهت مشاهده تناژ های مختلف دستگاه های تزریق پلاستیک آرتاک ماشین به منوی محصولات سایت مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به راهنمایی جهت خرید دستگاه های خاص جهت تولید محصولات پی وی سی و پت و … با واحد فروش شرکت به شماره ۰۳۱۳۱۳۱۶۳۲۶ تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

سوال خود را از ما بپرسید


در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *