دستگاه تزریق پلاستیک تولید سطل

یکی دیگر از محصولات قابل تولید به وسیله دستگاه تزریق پلاستیک ،تولید انواع سطل پلاستیکی می باشد. از سطل پلاستیکی در اغلب موارد به عنوان یک نوع از بسته بندی محصولات می توان یاد کرد و با توجه به ظرفیت های مختلفی که دارند در بسته بندی و صنایع مختلف کاربرد پیدا می کنند.

سطل پلاستیکی بر اساس ظرفیت با معیار لیتر مثل سطل پلاستیک ۱ لیتری الی ۲۵ لیتری، شناخته شده می باشند.

برای انتخاب دستگاه تزریق پلاستیک تولید سطل، باید به ابعاد قالب و حجم تزریق توجه نمود که مسلما سطل های با ابعاد بزرگ دستگاه تزریق پلاستیک با ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرند و بالعکس.

دستگاه تزریق پلاستیک تولید سطل

اجزای تشکیل دهنده سطل پلاستیکی

با توجه به نوع و مدل سطل پلاستیکی و این که در چه زمینه ای مورد استفاده قرار می گیرد از چند جزء تشکیل شده اند که می توان از جمله: ۱-محیط اصلی سطل پلاستیکی که محل قرار گرفتن محصول می باشد. ۲-درب سطل پلاستیکی ۳-دستگیره و همچنین امکان اینکه داری قفل یه کلید پلاستیکی نیز باشد وجود خواهد داشت.

اشکال مختلف سطل پلاستیکی

سطل های پلاستیکی قالبا به شکل استوانه ای شناخته می شود ولی اشکال گوناگونی مثل مستطیلی،بیضی،مخروطی و…نیز دیده می شود و برای نگهداری و یا جابجایی مواد یا محصولات مختلف اشکال متفاوتی نیز طراحی و تولید می گردد. از موارد مورد استفاده که به صورت متداول می توان به آن اشاره کرد سطل زباله،سطل رنگ،سطل ماست،سطل خرما،سطل کابینتی،سطل روغن،سطل گریس سطل لبنیاتی،سطل پلاستیکی شفاف،سطل گلخانه و … می توان نام برد.

تولید سطل پلاستیکی