نسل جدید لوله های پی وی سی او PVC-O

نسل جدید لوله های پی وی سی-او-PVC-O

نسل جدید لوله های پی وی سی او PVC-O

تکنولوژی نسل جدید لوله های پی وی سی او -PVC-O نخستین بار در انگلستان رونمایی شده و توسعه یافت. ویژگی های مکانیکی منحصر بفرد این لوله ها ، آنها را در میان دیگر محصولات PVC متمایز کرده است.

فن آوری تولید این محصولات را می توان روند فرایند تغییر جهت گیری مولکولی ساختار  PVC به یک جهت خاص نامید.

لوله های پی وی سی او - دستگاه تزریق

این فرآیند ساختار نامنظم PVC را به ساختار لمینتی تبدیل می کند. با این کار یک ساختار لایه ای منظم ، بدون تغییر در ترکیب شیمیایی به دست می آید که دارای خواص مکانیکی عالی نظیر مقاومت خستگی بسیار بالا ، قابلیت ارتجاعی بالا، پیشگیری از انتشار ترک ، مقاومت کششی بالا و مقاومت در برابر ضربه می باشد.

لوله های پی وی سی او - دستگاه تزریق

از دیگر ویژگیهای بارز این محصولات وزن کم آن ها می باشد که همین امر مزیت های زیر را در پی خواهد داشت:

  • پایین آمدن قیمت تولید این محصولات به دلیل استفاده از مواد اولیه کمتر
  • کاهش هزینه های مربوط به حمل نقل و جابجایی
  • نصب آسانتر در مقایسه با لوله های PVC معمولی

این در حالی است که میزان مقاومت در برابر ضربه همانطور که در جدول مشاهده می فرمایید، ۵ برابر لوله های معمولی می باشد. همچنین امکان شکست در هنگام نصب و حمل و نقل به شدت پایین بوده که این امـر خبـر از عمر مفید بالای این محصولات داده و نیز گواهی بر صرفه اقتــصادی این محصــولات می باشد.

با توجه به ساختار مولکولی ویژه لوله های پی وی سی او (PVC-O)، سطح داخلی و خارجی این محصولات بسیار صیقلی می باشد که این امر موجب سیالیت بیشتر مایعات در هنگام عبور شده و بازدهی را بالا می برد.

لوله های پی وی سی او - دستگاه تزریق

از مهمترین ویژگی های این لوله ها امکان استفاده  در شبکه ی آبرسانی می باشد که با توجه به ویژگی های بیان شده برای آنها به شدت به صرفه و مناسب می باشد. نکته قابل توجه در این باره عدم تغییر در کیفیت آب در لوله های پی وی سی او (PVC-O) می باشد که عموما در هنگام عبور آب در دیگر سیستم-های لوله کشی شاهد آن هستیم.

لوله های پی وی سی او - دستگاه تزریق

در لوله های پلاستیکی در مقایسه با لوله های سیمانی و فلزی  خوردگی ها و تجمع توده های زیستی باکترایی ۲.۶ برابر کمتر می باشد که دلیل آن امکان رشد کمتر باکتری ها و   تجمع توده ها در لوله های پی وی سی او (PVC-O) می باشد. لازم به ذکر است که این محصول موفق به کسب استانداردهای بهداشتی بین المللی مورد نیاز آب برای مصرف انسان و نیز استاندارد مربوط به فهرست مواد و اقلام پلاستیکی ساخته شده برای تماس با غذا شده است.

لوله های پی وی سی او - دستگاه تزریق

همچنین این لوله ها در برابر خواص چکشی آب ناشی از تغییرات ناگهانی فشار و سرعت آب مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و ضریب اطمینان بالاتری خواهند داشت. این موضوع سبب بهبود عملکرد و عمر مفید این محصولات در مقایسه با لوله های مورد استفاده فعلی برای سیستم آبرسانی می باشد.

ویدیوی زیر شما را بیشتر با این محصول منحصر بفرد آشنا می سازد.

برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه تزریق پلاستیک میتوانید به قسمت تماس با ما در سایت آرتاک ماشین مراجعه کنید.
0 پاسخ

سوال خود را از ما بپرسید


در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *