دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۵۰۰ تن

دستگاه تزریق ‌پلاستیک مدل YC500

در میان قطعات پلاستیکی بزرگ که به روش قالب گیری تزریق پلاستیک تولید می شوند، گاه قطعاتی هستند که از نظر سایز بزرگ هستند و گاه قطعاتی از نظر وزن نیاز به دستگاه تزریق پلاستیک بزرگ دارند. استفاده از غول ۵۰۰ تنی شرکت آرتاک ماشین، مشکلات تولید در صنایعی همچون شیمیایی، بسته بندی، خودروسازی، خانه و آشپزخانه، کالاهای پزشکی و … را به حداقل رسانده و بازدهی تولید را بالا افزایش می دهد.

از دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۵۰۰ تن شرکت آرتاک ماشین همچنین در تولید اتصالات بزرگ PVC می توان استفاده کرد. همچنین در تولید سبد میوه پلاستیکی بزرگ از این دستگاه استفاده می شود. در زمینه تولید سبد میوه با دستگاه تزریق پلاستیک ۵۰۰ تن همچنین می توان تغییرات اختصاصی خاصی را بر روی دستگاه انجام داد که همانگونه که در بخش دستگاه ۴۰۰ تن توضیح داده شد، با این تغییرات، دستگاه نرمال به دستگاه ویژه تولید سبد میوه تبدیل می شود. ناگفته نماند که به دلیل تغییر در سیلندر و مارپیچ دستگاه تزریق پلاستیک لوازم خانگی، استفاده از مواد بازیافتی کم کیفیت در تولید این محصولات باعث می شود که به دلیل وجود آلودگی ها در این مواد، سطح داخلی سیلندر و خارجی مارپیچ در مدت زمان کوتاهی دچار خوردگی شود. افزایش عمر مفید سیلندر و مارپیچ دستگاه تزریق به تولید بدون وقفه مشتریان کمک بسزایی می نماید.

دستگاه تزریق‌ پلاستیک 500 تن
INJECTION UNIT YC500 V/S
C B A
حجم تزریق Shot volume Cm ۲۵۵۰ ۲۰۴۲ ۱۵۹۰
وزن تزریق (گرم) Shot weight G ۲۳۹۷ ۱۹۱۹ ۱۴۹۴
وزن تزریق (انس) (PS) Oz ۸۳.۹ ۶۷.۲ ۵۲.۳
قطر مارپیچ Screw diameter mm ۹۵ ۸۵ ۷۵
فشار تزریق Injection pressure mpa ۱۲۷ ۱۵۹ ۲۰۴
نسبت طول به قطر مارپیچ Screw L:D ratio ۱۶.۵:۱ ۱۸.۵:۱ ۲۱:۱
کورس تزریق Screw stroke mm ۳۶۰
حداکثر سرعت مارپیچ Screw speed (stepless) r/min ۰-۱۵۰
CLAMPING UNIT
نیروی گیره Clamping force Kn ۵۰۰۰
کورس بازشوی گیره Opening Stroke mm ۷۸۰
سایز صفحات گیره Platen size mm * mm ۱۱۸۰ * ۱۱۸۰
فاصله بین میله راهنماها Space between tie bars mm * mm ۸۳۰ * ۸۳۰
ضخامت قالب Mold thickness (Min-Max) mm ۳۰۰-۸۲۰
Max.daylight mm ۱۶۰۰
کورس پران Hydraulic ejection stroke mm ۲۱۰
نیروی پران Hydraulic ejection force Kn ۱۱۱
POWER UNIT
فشار مدار هیدرولیک Hadraulic system pressure map ۱۷.۵
توان موتور Pump motor Kw ۴۵/۲ * ۲۸.۳
ظرفیت گرمایی Heating capacity Kw ۳۵.۴
تعداد نواحی کنترل حرارت Number of temp control zones ۵+۱
GENERAL
ظرفیت مخزن روغن Oil tank capacity liter ۱۱۵۰
ابعاد دستگاه Machine dimensions M * M * M ۹.۲ * ۱.۸ * ۲.۴
وزن دستگاه Machine weight Kg ۲۲۰۰۰

دستگاه تزریق پلاستیک ۲۰۰۰ گرمی

سری جدید از ماشین‌ آلات شرکت آرتاک با نام سری YC عرضه گردیده که می توان از انواع آن به مدل دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۵۰۰ تن اشاره کرد که در مدتی اندک با استقبال همراهان گرامی آرتاک ماشین مواجه گشته است. تعریف آرتاک ماشین از سری جدید محصولات ساده است: کیفیت بالاتر در کنار حفظ صرفه اقتصادی. ضرورت ارتقا و پیشرفت مداوم همواره اعمال تغییراتی در راستای جلب رضایت مشتریان را ایجاب می‌ نماید. به همین دلیل و بر مبنای همین نگرش، سری جدید از ماشین‌ آلات آرتاک با تغییراتی چند در طراحی و ساخت بخش‌ های مختلف آن‌ ها همراه بوده است. برای اطلاع از شرح تغییرات با ما همراه شوید. دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۰۰۰ گرمی جزء محصولات سفارشی می باشد، جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

در تقسیم بندی ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک ماشین در کلاس YC500 با تکنولوژی های پمپ ثابت، دبی متغیر و سروو موتور قابل عرضه می باشد که در طی سال هایی که واردات دستگاه تزریق پلاستیک ۲۰۰۰ گرمی تا به حال انجام شده در تمامی این تکنولوژی های دستگاه تزریق پلاستیک در بازار ایران تحویل صنعت گران گردیده و در کارخانجات مشغول کار می باشند. در سال های اخیر به دلیل توجه به مقوله صرفه جویی در هزینه های تولید، دقت و سرعت عمل ماشین آلات تزریق پلاستیک و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز، دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۵۰۰ تن آرتاک ماشین با تکنولوژی سروو موتور وارد بازار کشور می گردد.

مشخصات فنی دستگاه تزریق پلاستیک ۵۰۰ تن آرتاک ماشین

از خصوصیات فنی دستگاه تزریق پلاستیک می توان به ظرفیت وزن تزریق با سیلندر به میزان ۱۹۱۹ گرم و همچنین قطر مارپیچ ۸۵ میلی متر، کورس بازشو ۷۸ سانتی متر و همچنین ابعاد بین تایبار ۸۳*۸۳ سانتی متر اشاره کرد. البته جهت مطالعه بیشتر مشخصات فنی دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۵۰۰ تن آرتاک، می توانید از کاتالوگ اختصاصی این دستگاه در همین صفحه یا دانلود کامل کاتالوگ ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک از صفحه اول وب سایت استفاده نمایید.

دستگاه تزریق پلاستیک سروو ۵۰۰ تن شرکت آرتاک ماشین با بهره گیری از سیستم پمپ و موتور دستگاه ۶۵۰ تن و مشخصاتی چون فاصله ۸۳ سانتی متری بین تایبارها و ظرفیت تزریق ۱۹۰۰ گرم با سیلندر استاندارد نوع B و ۲۴۰۰ گرم با استفاده از سیلندر و مارپیچ نوع C، از بهترین گزینه های ممکن برای تولید محصولات پلاستیکی بزرگ در صنعت پلاستیک کشور به شمار می آید.

استفاده از آلیاژ فولاد ریختگری QT500 در ساخت صفحات گیره دستگاه های تزریق پلاستیک آرتاک ماشین، همچون سایر تناژهای ماشین آلات این شرکت باعث می شود که دستگاه از نظر تحمل فشار و عمر مفید قطعات در شرایط بسیار مطلوبی قرار گیرد.

تجهیزات دستگاه تزریق پلاستیک ۵۰۰ تن آرتاک ماشین

پس از سال ها تجربه در زمینه قالب سازی و تولید قطعات پلاستیکی و با توجه به بررسی های فنی و تجربی انجام شده در صنعت کشور و نحوه استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک توسط اپراتورها اقدام به شناسایی بهترین سازنده های تجهیزات دستگاه تزریق پلاستیک نمودیم و طی این سالیان اقدام به بروزرسانی و تغییر تجهیزات دستگاه تزریق ‌پلاستیک مدل YC500 نمودیم و در این راه از کارخانجاتی مانند TECH MATION در تولید تابلو فرمان، YUKEN ،VICKERS ،REXROTH در شیرآلات هیدرولیک، شیلنگ های هیدرولیک ALFA GOMMA ساخت کشور ایتالیا، پکینگ جک های هیدرولیک HALLITE ساخت کشور انگلستان و … استفاده و بهره برداری نمودیم. همچنین نکته قابل توجه در ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک استفاده از یک سایز بزرگتر برای پمپ و موتور دستگاه در راستای افزایش سرعت و ثبات کارکرد دستگاه می باشد.

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۵۰۰ تن

قیمت دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۵۰۰ تن غالبا بر اساس ظرفیت تزریق، میزان فشار گیره، انواع تجهیزاتی که در دستگاه مورد استفاده قرار گرفته و این که ساخت کدام کشور می باشد، مشخص و تعیین می گردد. البته قطعا عواملی مانند شرایط اقتصادی نرخ ارز و هزینه های گمرکی  و قانونی در تعیین ارزش ماشین آلات تزریق پلاستیک وارداتی تعیین کننده نیز می باشد. همچنین یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک می توان به شرکت ارائه کننده این دستگاه و نحوه خدمات پس از فروش و تامین قطعات توسط  شرکت های تامین کننده اشاره نمود.

با استفاده از آموزش هایی که توسط شرکت آرتاک ماشین در زمان تحویل و راه اندازی دستگاه به اپراتورها داده می شود جهت استفاده بهینه از دستگاه و سرویس آن باعث افزایش عمر مفید دستگاه شد.