دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۳۲۰ تن

دستگاه تزریق‌ پلاستیک مدل YC320

سری جدید از ماشین‌ آلات شرکت آرتاک با نام سری YC عرضه گردیده که می توان از انواع آن، به دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۳۲۰ تن اشاره کرد که در مدتی اندک با استقبال همراهان گرامی آرتاک ماشین مواجه گشته است. تعریف آرتاک ماشین از سری جدید محصولات ساده است: کیفیت بالاتر در کنار حفظ صرفه اقتصادی. ضرورت ارتقا و پیشرفت مداوم همواره اعمال تغییراتی در راستای جلب رضایت مشتریان را ایجاب می‌ نماید. به همین دلیل و بر مبنای همین نگرش، سری جدید از ماشین‌ آلات آرتاک با تغییراتی چند در طراحی و ساخت بخش‌ های مختلف آن‌ ها همراه بوده است. برای اطلاع از شرح اهم تغییرات با ما همراه شوید. دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۱۲۰۰ گرمی جزء محصولات سفارشی می باشد، جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

به جرات می توان گفت دستگاه تزریق ۳۲۰ تن پرکاربردترین دستگاه در زمینه تولید اتصالات پی وی سی (PVC) است. بخصوص دستگاه تزریق پی وی سی ۳۲۰ تن شرکت آرتاک ماشین که به صورت سفارشی تولید می گردد. علاوه بر استفاده از سیستم پمپ و موتور قوی تر، با افزایش عرض دستگاه به دو متر، امکان استفاده از بسیاری از قالب های اتصالات پی وی سی در این دستگاه فراهم می آید.

در زمینه تولید محصولات پلاستیکی به خصوص در بحث شغل های خدماتی تزریق پلاستیک، وجود یک دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۱۲۰۰ گرمی به بالا به عنوان دستگاه های تزریق سایز بزرگ، می تواند به نقطه تمایز آن کارگاه تبدیل شود و رنج خدمات ارائه شده در آن واحد را وارد فاز جدیدی نماید.

دستگاه تزریق‌ پلاستیک 320 تن

INJECTION

UNIT

YC320 V/S

C B A
حجم تزریق Shot volume Cm ۱۴۱۴ ۱۲۳۱ ۱۰۶۲
وزن تزریق (گرم) Shot weight G ۱۲۸۶ ۱۱۲۰ ۹۶۶
وزن تزریق (انس) (PS) Oz ۴۴.۹ ۳۹.۲ ۳۳.۷
قطر مارپیچ Screw diameter mm ۷۵ ۷۰ ۶۵
فشار تزریق Injection pressure mpa ۱۳۳ ۱۵۲ ۱۷۵
نسبت طول به قطر مارپیچ Screw L:D ratio ۱۸.۲:۱ ۱۹.۵:۱ ۲۱:۱
کورس تزریق Screw stroke mm ۳۲۰
حداکثر سرعت مارپیچ Screw speed (stepless) r/min ۰-۱۵۰

CLAMPING UNIT

نیروی گیره Clamping force Kn ۳۲۰۰
کورس بازشوی گیره Opening Stroke mm ۶۱۵
سایز صفحات گیره Platen size mm * mm ۹۴۵ * ۹۴۵
فاصله بین میله راهنماها Space between tie bars mm * mm ۶۶۰ * ۶۶۰
ضخامت قالب Mold thickness (Min-Max) mm ۲۵۰-۶۷۰
Max.daylight mm ۱۲۸۵
کورس پران Hydraulic ejection stroke mm ۱۶۰
نیروی پران Hydraulic ejection force Kn ۷۷

POWER UNIT

فشار مدار هیدرولیک Hadraulic system pressure map ۱۷.۵
توان موتور Pump motor Kw ۳۰/۳۶.۷
ظرفیت گرمایی Heating capacity Kw ۲۱.۵
تعداد نواحی کنترل حرارت Number of temp control zones ۵+۱

GENERAL

ظرفیت مخزن روغن Oil tank capacity liter ۵۰۰
ابعاد دستگاه Machine dimensions M * M * M ۶.۸ * ۱.۶ * ۲.۲
وزن دستگاه Machine weight Kg ۱۳۰۰۰

دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۱۲۰۰ گرمی

در تقسیم بندی ماشین آلات دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۳۲۰ تن آرتاک ماشین با تکنولوژی های پمپ ثابت، دبی متغییر و سروو موتور قابل عرضه می باشد که در طی سال هایی که واردات دستگاه تزریق پلاستیک YC320 تا به حال انجام شده است، در تمامی این تکنولوژی ها دستگاه تزریق پلاستیک در بازار ایران تحویل صنعت گران گردیده و در کارخانجات مشغول به  کار می باشند. در سال های اخیر به دلیل توجه به مقوله صرفه جویی در هزینه های تولید، دقت و سرعت عمل ماشین آلات تزریق پلاستیک و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز، دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۱۲۰۰ گرمی آرتاک ماشین با تکنولوژی سروو موتور وارد بازار کشور می گردد.

دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن جزء دستگاه های پرکاربرد و استراتژیک در تولید محصولات پلاستیک و پی وی سی (PVC) می باشد. وجود این دستگاه در یک کارخانه و یا کارگاه با توجه به ظرفیت تزریق این دستگاه ها، سبب امکان تولید رنج وسیعی از محصولات می گردد.

در مورد تولید سبد میوه با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک لوازم خانگی، بهترین گزینه استفاده از دستگاه YC320 برای تولید سبد میوه ۵۰۰ گرمی یا به اصطلاح کشاورزان سبد گوجه ۱۶ کیلویی است. این دستگاه قادر به تولید سبد میوه مناسب برای استفاده در سردخانه ها می باشد که محصولاتی نظیر سیب، پرتقال، کیوی و … جهت ارسال به سردخانه محصولات کشاورزی در آن قرار داده می شوند.

دستگاه تزریق پت (پلی اتیلن ترفتالات) ۳۲۰ تن همچنین در زمره دستگاه های پرکاربرد در زمینه تولید پریفورم پت (PET) می باشد. به طور مثال برای تولید با یک قالب ۳۲ کویته پریفورم پت، معمولا بهترین راهکار استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن می باشد.

مشخصات فنی دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تنآرتاک ماشین

از خصوصیات فنی دستگاه تزریق پلاستیک ۱۲۰۰ گرمی می توان به ظرفیت وزن تزریق با سیلندر B به میزان ۱۱۲۰ گرم و همچنین قطر مارپیچ ۷۰ میلی متر، کورس بازشو ۶۱.۵ سانتی متر و همچنین ابعاد بین تایبار ۶۶*۶۶ سانتی متر اشاره کرد. البته جهت مطالعه بیشتر مشخصات فنی دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۳۲۰ تن آرتاک می توانید از کاتالوگ اختصاصی این دستگاه در همین صفحه یا دانلود کامل کاتالوگ ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک از صفحه اول وب سایت استفاده نمایید.

تجهیزات دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن آرتاک ماشین

پس از سال ها تجربه در زمینه قالب سازی و تولید قطعات پلاستیکی و با توجه به بررسی های فنی و تجربی انجام شده در صنعت کشور و نحوه استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک توسط اپراتورها، اقدام به شناسایی بهترین سازنده های تجهیزات دستگاه تزریق پلاستیک نمودیم و طی این سالیان اقدام به بروزرسانی و تغییر تجهیزات دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۳۲۰ تن نمودیم و در این راه از کارخانجاتی مانند TECH MATION در تولید تابلو فرمان، YUKEN ،VICKERS ،REXROTH در شیر آلات هیدرولیک، شیلنگ های هیدرولیک ALFA GOMMA ساخت کشور ایتالیا، پکینگ جک های هیدرولیک HALLITE ساخت کشور انگلستان و … استفاده و بهره برداری نمودیم. همچنین نکته قابل توجه در ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک استفاده از یک سایز بزرگتر برای پمپ و موتور دستگاه در راستای افزایش سرعت و ثبات کارکرد دستگاه  می باشد.

قیمت دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۳۲۰ تن

قیمت دستگاه تزریق‌ پلاستیک غالبا بر اساس ظرفیت تزریق، میزان فشار گیره، انواع تجهیزات و آلیاژی که در دستگاه مورد استفاده قرار گرفته و این که ساخت کدام کشور می باشد، مشخص و تعیین می گردد. البته  قطعا عواملی مانند شرایط اقتصادی نرخ ارز و هزینه های گمرکی  و قانونی در تعیین ارزش ماشین آلات تزریق پلاستیک وارداتی تعیین کننده نیز می باشد. همچنین یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک می توان به شرکت ارائه کننده این دستگاه و نحوه خدمات پس از فروش  و تامین قطعات توسط  شرکت های تامین کننده اشاره نمود.

با استفاده از آموزشهایی که توسط شرکت آرتاک ماشین در زمان تحویل و راه اندازی دستگاه به اپراتورها داده می شود، جهت استفاده بهینه از دستگاه و سرویس آن باعث افزایش عمر مفید دستگاه شد.