دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۸۰ تن

دستگاه تزریق‌ پلاستیک مدل YC280

وجود دستگاه ۲۸۰ تن تزریق پلاستیک در سبد محصولات شرکت آرتاک ماشین و در میان دو سایز ۲۵۰ تن و دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن، یعنی رنج کامل دستگاه های تزریق پلاستیک را شامل می شود. تولیدکنندگان عزیز می توانند با بررسی وزن تزریق، کورس بازشوی گیره و ابعاد صفحات گیره در این سه سایز، بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای کارگاه و یا کارخانه خود داشته و از پرداخت هزینه اضافی برای خرید دستگاه بزرگ اجتناب نمایند.

در مجموعه کارخانه هایی که در زمینه تولید لوله و اتصالات پی وی سی (PVC) فعالیت دارند، وجود دستگاه تزریق پی وی سی ۲۸۰ تن با طراحی ویژه و سیستم تقویت شده پمپ و موتور به ۳۲۰ تن خواهند توانست اقدام به طراحی جدید محصولات خود نموده و بدون نگرانی از توان دستگاه تزریق پی وی سی خود، اقدام به تولید نمایند.

در تولید محصولات پلاستیکی در صنایع ابزار سازی، ساختمان سازی، قطعات الکتریکی دستگاه ها، لوازم پزشکی، قطعات نسبتا بزرگ خودروها، سیستم های کشاورزی و بسته بندی محصولات و … استفاده از دستگاه ۲۸۰ تن تزریق پلاستیک سروو موتور آرتاک ماشین به عنوان یک گزینه مهم مد نظر خواهد بود.

دستگاه تزریق‌ پلاستیک 280 تن

INJECTION

UNIT

YC280 V/S

C B A
حجم تزریق Shot volume Cm ۹۳۰ ۷۹۲ ۷۰۰
وزن تزریق (گرم) Shot weight G ۸۴۵ ۷۲۰ ۶۳۶
وزن تزریق (انس) (PS) Oz ۲۹.۵ ۲۵.۲ ۲۲.۲
قطر مارپیچ Screw diameter mm ۶۵ ۶۰ ۵۵
فشار تزریق Injection pressure mpa ۱۵۱ ۱۷۷ ۲۱۱
نسبت طول به قطر مارپیچ Screw L:D ratio ۱۸.۵:۱ ۲۰:۱ ۲۲:۱
کورس تزریق Screw stroke mm ۳۰۰
حداکثر سرعت مارپیچ Screw speed (stepless) r/min ۰-۱۵۰

CLAMPING UNIT

نیروی گیره Clamping force Kn ۲۸۰۰
کورس بازشوی گیره Opening Stroke mm ۵۷۰
سایز صفحات گیره Platen size mm * mm ۸۷۰ * ۸۵۰
فاصله بین میله راهنماها Space between tie bars mm * mm ۶۱۰ * ۵۹۰
ضخامت قالب Mold thickness (Min-Max) mm ۲۲۰-۶۲۰
Max.daylight mm ۱۱۹۰
کورس پران Hydraulic ejection stroke mm ۱۶۰
نیروی پران Hydraulic ejection force Kn ۷۷

POWER UNIT

فشار مدار هیدرولیک Hadraulic system pressure map ۱۷.۵
توان موتور Pump motor Kw ۲۲/۲۸.۳
ظرفیت گرمایی Heating capacity Kw ۱۸
تعداد نواحی کنترل حرارت Number of temp control zones ۵+۱

GENERAL

ظرفیت مخزن روغن Oil tank capacity liter ۳۸۰
ابعاد دستگاه Machine dimensions M * M * M ۶.۴ * ۱.۵ * ۲.۲
وزن دستگاه Machine weight Kg ۱۱۰۰۰

دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۷۵۰ گرمی

سری جدید از ماشین‌ آلات شرکت آرتاک با نام سری YC عرضه گردیده که می توان از انواع آن به مدل دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۸۰ تن اشاره کرد که در مدت اندک با استقبال همراهان گرامی آرتاک ماشین مواجه گشته است. تعریف آرتاک ماشین از سری جدید محصولات ساده است: کیفیت بالاتر در کنار حفظ صرفه اقتصادی. ضرورت ارتقا و پیشرفت مداوم همواره اعمال تغییراتی در راستای جلب رضایت مشتریان را ایجاب می‌ نماید. به همین دلیل و بر مبنای همین نگرش، سری جدید از ماشین‌ آلات آرتاک با تغییراتی چند در طراحی و ساخت بخش‌ های مختلف آن‌ ها همراه بوده است. برای اطلاع از شرح اهم تغییرات با ما همراه شوید. دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۷۵۰ گرمی، جزو محصولات سفارشی می باشد جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که کورس بازشوی این دستگاه ۱۶۰ میلی متر بوده و با دستگاه تزریق ۳۲۰ هم اندازه است. این موضوع نیز همچون استفاده از پمپ و موتور ۳۲۰ تن در این دستگاه به عنوان یک مزیت در راستای تولید محصولاتی خواهد بود که گاه به دلیل قدرت پایین دستگاه تزریق پلاستیک در برندهای متفرقه قابل تولید نیستند.

در تقسیم بندی ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک ماشین در کلاس YC280 با تکنولوژی های پمپ ثابت،دبی متغیر و سروو موتور قابل عرضه می باشد که طی سال هایی که واردات دستگاه تزریق پلاستیک ۷۵۰ گرمی تا به حال انجام شده در تمامی این تکنولوژی های دستگاه تزریق پلاستیک در بازار ایران تحویل صنعت گران گردیده و در کارخانجات مشغول کار می باشند. در سال های اخیر به دلیل توجه به مقوله صرفه جویی در هزینه های تولید، دقت و سرعت عمل ماشین آلات تزریق پلاستیک و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز،دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۸۰ تن آرتاک ماشین با تکنولوژی سروو موتور وارد بازار کشور می گردد.

تجهیزات دستگاه تزریق پلاستیک ۲۸۰ تن آرتاک ماشین

پس از سال ها تجربه در زمینه قالب سازی و تولید قطعات پلاستیکی و با توجه به بررسی های فنی و تجربی انجام شده در صنعت کشور و نحوه استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک توسط اپراتورها اقدام به شناسایی بهترین سازنده های تجهیزات دستگاه تزریق پلاستیک نمودیم و طی این سالیان اقدام به به روزرسانی و تغییر تجهیزات دستگاه تزریق ‌پلاستیک مدل YC280 نمودیم و در این راه از کارخانجاتی مانند TECH MATION در تولید تابلو فرمان، YUKEN،VICKERS،REXROTH در شیرآلات هیدرولیک، شیلنگ های هیدرولیک ALFA GOMMA ساخت کشور ایتالیا، پکینگ جک های هیدرولیک HALLITE ساخت کشور انگلستان و … استفاده و بهره برداری نمودیم. همچنین نکته قابل توجه در ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک استفاده از یک سایز بزرگتر برای پمپ و موتور دستگاه در راستای افزایش سرعت و ثبات کارکرد دستگاه می باشد.

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۲۸۰ تن

قیمت دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۸۰ تن غالبا بر اساس ظرفیت تزریق، میزان فشار گیره، انواع تجهیزاتی که در دستگاه مورد استفاده قرار گرفته و این که ساخت کدام کشور می باشد مشخص و تعیین می گردد. البته قطعا عواملی مانند شرایط اقتصادی نرخ ارز و هزینه های گمرکی  و قانونی در تعیین ارزش ماشین آلات تزریق پلاستیک وارداتی تعیین کننده نیز می باشد. همچنین یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک می توان به شرکت ارائه کننده این دستگاه و نحوه خدمات پس از فروش و تامین قطعات توسط  شرکت های تامین کننده اشاره نمود.

با استفاده از آموزش هایی که توسط شرکت آرتاک ماشین در زمان تحویل و راه اندازی دستگاه به اپراتورها داده می شود، جهت استفاده بهینه از دستگاه و سرویس آن باعث افزایش عمر مفید دستگاه می شود.