دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۵۰ تن

دستگاه تزریق‌ پلاستیک مدل YC250

دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن سروو موتور با سیلندر B در شرکت آرتاک ماشین با پمپ و موتور دستگاه تزریق پلاستیک ۲۸۰ تن ارائه می گردد. وزن تزریق این دستگاه پرقدرت و با صلابت ۵۶۰ گرم می باشد. اهمیت استفاده از دستگاه ۲۵۰ تن تزریق پلاستیک در مواقعی مشخص می گردد که وزن قطعه مورد نظر از محدوده دستگاه ۲۲۰ تن کمی بیشتر است. در این مواقع نه استفاده از دستگاه بزرگ ۳۲۰ تن به صرفه است و نه امکان تولید با دستگاه تزریق ۲۲۰ تن وجود دارد. وجود دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن در میان محصولات شرکت آرتاک ماشین به عنوان مزیتی بزرگ، دست مشتریان را در انتخاب دستگاه مناسب خود باز نگه می دارد. بدین طریق صنعتگران و سرمایه گذاران قادر خواهند بود متناسب ترین دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب و خط تولید خود را راه اندازی نمایند.

این دستگاه ها در زمینه تولید اتصالات پی وی سی، سبد میوه ۶ کیلویی قوی تر، صنایع بسته بندی، تولید قطعات خاص، قطعات خودرویی، لوازم آشپزخانه و … بسیاری از موارد پرکاربرد دیگر، مناسب می باشند.

دستگاه تزریق‌ پلاستیک 250 تن

INJECTION

UNIT

YC250 V/S

C B A
حجم تزریق Shot volume Cm ۸۶۳ ۶۱۷ ۵۱۰
وزن تزریق (گرم) Shot weight G ۷۸۵ ۵۶۱ ۴۶۴
وزن تزریق (انس) (PS) Oz ۲۷.۴ ۱۹.۶ ۱۶.۲
قطر مارپیچ Screw diameter mm ۶۵ ۵۵ ۵۰
فشار تزریق Injection pressure mpa ۱۳۲ ۱۸۵ ۲۲۴
نسبت طول به قطر مارپیچ Screw L:D ratio ۱۸:۱ ۲۰:۱ ۲۲:۱
کورس تزریق Screw stroke mm ۲۶۰
حداکثر سرعت مارپیچ Screw speed (stepless) r/min ۰-۱۸۰

CLAMPING UNIT

نیروی گیره Clamping force Kn ۲۵۰۰
کورس بازشوی گیره Opening Stroke mm ۵۲۰
سایز صفحات گیره Platen size mm * mm ۸۲۰ * ۷۹۰
فاصله بین میله راهنماها Space between tie bars mm * mm ۵۶۰ * ۵۳۰
ضخامت قالب Mold thickness (Min-Max) mm ۲۰۰-۵۸۰
Max.daylight mm ۱۱۰۰
کورس پران Hydraulic ejection stroke mm ۱۵۰
نیروی پران Hydraulic ejection force Kn ۶۷

POWER UNIT

فشار مدار هیدرولیک Hadraulic system pressure map ۱۷.۵
توان موتور Pump motor Kw ۲۲/۲۸.۳
ظرفیت گرمایی Heating capacity Kw ۱۶
تعداد نواحی کنترل حرارت Number of temp control zones ۵+۱

GENERAL

ظرفیت مخزن روغن Oil tank capacity liter ۳۸۰
ابعاد دستگاه Machine dimensions M * M * M ۶.۲ * ۱.۵ * ۲.۲
وزن دستگاه Machine weight Kg ۸۰۰۰

دستگاه تزریق پلاستیک ۶۰۰ گرمی

سری جدید از ماشین‌ آلات شرکت آرتاک با نام سری YC عرضه گردیده که می توان از انواع آن به مدل دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۵۰ تن اشاره کرد که در مدت اندک با استقبال همراهان گرامی آرتاک ماشین مواجه گشته است. تعریف آرتاک ماشین از سری جدید محصولات ساده است: کیفیت بالاتر در کنار حفظ صرفه اقتصادی. ضرورت ارتقا و پیشرفت مداوم همواره اعمال تغییراتی در راستای جلب رضایت مشتریان را ایجاب می‌ نماید. به همین دلیل و بر مبنای همین نگرش، سری جدید از ماشین‌ آلات آرتاک با تغییراتی چند در طراحی و ساخت بخش‌ های مختلف آن‌ ها همراه بوده است. برای اطلاع از شرح اهم تغییرات با ما همراه شوید. دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۶۰۰ گرمی، جزو محصولات سفارشی می باشد جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

یکی از مزایای دستگاه های تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن امکان استفاده از سیلندر نوع C و رساندن وزن تزریق دستگاه به عدد ۷۸۵ گرم می باشد که که بیش از ۲۰۰ گرم به ظرفیت دستگاه اضافه می نماید. این امر مهم به معنای امکان تولید رنج بیشتری از محصولات با همان دستگاه می باشد. اطمینان از امکان تولید محصولات سنگین تر با استفاده از سیلندر C آن هنگام حاصل می شود که می دانیم پمپ و موتور دستگاه از کارخانه و به سفارش شرکت آرتاک ماشین یک سایز بزرگتر به کار رفته است.

در تقسیم بندی ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک ماشین در کلاس YC250 با تکنولوژی های پمپ ثابت،دبی متغیر و سروو موتور قابل عرضه می باشد که طی سال هایی که واردات دستگاه تزریق پلاستیک ۶۰۰ گرمی تا به حال انجام شده در تمامی این تکنولوژی های دستگاه تزریق پلاستیک در بازار ایران تحویل صنعت گران گردیده و در کارخانجات مشغول کار می باشند. در سال های اخیر به دلیل توجه به مقوله صرفه جویی در هزینه های تولید، دقت و سرعت عمل ماشین آلات تزریق پلاستیک و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز،دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۵۰ تن آرتاک ماشین با تکنولوژی سروو موتور وارد بازار کشور می گردد.

مشخصات فنی دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن آرتاک ماشین

از خصوصیات فنی دستگاه تزریق پلاستیک می توان به ظرفیت  وزن تزریق با سیلندر B به میزان ۵۶۱ گرم و همچنین قطر مارپیچ ۵۵ میلی متر، کورس بازشو ۵۲ سانتی متر و همچنین ابعاد بین تایبار ۵۳*۵۶ سانتی متر اشاره کرد. البته جهت مطالعه بیشتر مشخصات فنی دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۵۰ تن آرتاک می توانید از کاتالوگ اختصاصی این دستگاه در همین صفحه یا دانلود کامل کاتالوگ ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک از صفحه اول وب سایت استفاده نمایید.

تجهیزات دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن آرتاک ماشین

پس از سال ها تجربه در زمینه قالب سازی و تولید قطعات پلاستیکی و با توجه به بررسی های فنی و تجربی انجام شده در صنعت کشور و نحوه استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک توسط اپراتورها اقدام به شناسایی بهترین سازنده های تجهیزات دستگاه تزریق پلاستیک نمودیم و طی این سالیان اقدام به به روزرسانی و تغییر تجهیزات دستگاه تزریق ‌پلاستیک مدل YC250 نمودیم و در این راه از کارخانجاتی مانند TECH MATION در تولید تابلو فرمان، YUKEN،VICKERS،REXROTH در شیرآلات هیدرولیک، شیلنگ های هیدرولیک ALFA GOMMA ساخت کشور ایتالیا، پکینگ جک های هیدرولیک HALLITE ساخت کشور انگلستان و … استفاده و بهره برداری نمودیم. همچنین نکته قابل توجه در ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک استفاده از یک سایز بزرگتر برای پمپ و موتور دستگاه در راستای افزایش سرعت و ثبات کارکرد دستگاه می باشد.

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن

قیمت دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۵۰ تن غالبا بر اساس ظرفیت تزریق، میزان فشار گیره، انواع تجهیزاتی که در دستگاه مورد استفاده قرار گرفته و این که ساخت کدام کشور می باشد مشخص و تعیین می گردد. البته قطعا عواملی مانند شرایط اقتصادی نرخ ارز و هزینه های گمرکی  و قانونی در تعیین ارزش ماشین آلات تزریق پلاستیک وارداتی تعیین کننده نیز می باشد. همچنین یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک می توان به شرکت ارائه کننده این دستگاه و نحوه خدمات پس از فروش و تامین قطعات توسط  شرکت های تامین کننده اشاره نمود.

با استفاده از آموزش هایی که توسط شرکت آرتاک ماشین در زمان تحویل و راه اندازی دستگاه به اپراتورها داده می شود، جهت استفاده بهینه از دستگاه و سرویس آن باعث افزایش عمر مفید دستگاه می شود.