دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۲۰ تن

دستگاه تزریق‌ پلاستیک مدل YC220

دستگاه تزریق پلاستیک ۲۲۰ تن سری YC با پمپ و موتور دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن و با سیستم سروو از جمله دستگاه های قوی در رنج ۲۲۰ تن تا ۳۲۰ تن می باشد. این دستگاه علاوه بر کاربرد در زمینه محصولات کشاورزی، بسته بندی، خودرو، پزشکی، تاسیسات و … در تولید اتصالات پی وی سی نیز پرکاربرد هستند. معمولا در کارگاه های تولیدی متوسط و بزرگ، به خصوص در تولید اتصالات پی وی سی تا ۴۰۰ گرم، نیاز به دستگاه تزریق پلاستیک ۲۲۰ تن امری اجتناب ناپذیر است.

دستگاه تزریق پلاستیک ۲۲۰ تن همچنین در مشاغلی با عنوان ارائه خدمات تزریق پلاستیک پرکاربرد و مهم می باشد. این دستگاه پر قدرت، امکان تولید اکثر قطعات پلاستیکی را در رنج سایز خود دارد و با ایجاد کمترین صدای ممکن و با ثبات بالا  آماده کار به صورت ۲۴ ساعته و بدون کمترین مشکل خواهد بود.

برای تولید سبد میوه با ظرفیت ۴ و ۶ کیلو ویژه میوه های حساس که در یک ردیف چیده می شوند، و نیز تولید انواع درب سبد میوه، دستگاه ۲۲۰ تن تزریق پلاستیک بهترین گزینه می باشد.

دستگاه تزریق‌ پلاستیک 220 تن

INJECTION

UNIT

YC220 V/S

C B A
حجم تزریق Shot volume Cm ۵۶۹ ۴۷۰ ۳۸۱
وزن تزریق (گرم) Shot weight G ۵۲۰ ۴۲۸ ۳۴۷
وزن تزریق (انس) (PS) Oz ۱۸.۱ ۱۵ ۱۲.۱
قطر مارپیچ Screw diameter mm ۵۵ ۵۰ ۴۵
فشار تزریق Injection pressure mpa ۱۴۵ ۱۷۶ ۲۱۷
نسبت طول به قطر مارپیچ Screw L:D ratio ۱۸:۱ ۲۰:۱ ۲۲:۱
کورس تزریق Screw stroke mm ۲۴۰
حداکثر سرعت مارپیچ Screw speed (stepless) r/min ۰-۲۰۰

CLAMPING UNIT

نیروی گیره Clamping force Kn ۲۲۰۰
کورس بازشوی گیره Opening Stroke mm ۴۸۰
سایز صفحات گیره Platen size mm * mm ۷۴۵ * ۷۴۵
فاصله بین میله راهنماها Space between tie bars mm * mm ۵۱۰ * ۵۱۰
ضخامت قالب Mold thickness (Min-Max) mm ۲۰۰-۵۶۰
Max.daylight mm ۱۰۴۰
کورس پران Hydraulic ejection stroke mm ۱۵۰
نیروی پران Hydraulic ejection force Kn ۶۷

POWER UNIT

فشار مدار هیدرولیک Hadraulic system pressure map ۱۷.۵
توان موتور Pump motor Kw ۱۸.۵/۲۲
ظرفیت گرمایی Heating capacity Kw ۱۳.۱
تعداد نواحی کنترل حرارت Number of temp control zones ۴+۱

GENERAL

ظرفیت مخزن روغن Oil tank capacity liter ۳۱۰
ابعاد دستگاه Machine dimensions M * M * M ۵.۴ * ۱.۳ * ۲.۱
وزن دستگاه Machine weight Kg ۶۸۰۰

دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۴۵۰ گرمی

سری جدید از ماشین‌ آلات شرکت آرتاک با نام سری YC عرضه گردیده که می توان از انواع آن به مدل دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۲۰ تن اشاره کرد که در مدت اندک با استقبال همراهان گرامی آرتاک ماشین مواجه گشته است. تعریف آرتاک ماشین از سری جدید محصولات ساده است: کیفیت بالاتر در کنار حفظ صرفه اقتصادی. ضرورت ارتقا و پیشرفت مداوم همواره اعمال تغییراتی در راستای جلب رضایت مشتریان را ایجاب می‌ نماید. به همین دلیل و بر مبنای همین نگرش، سری جدید از ماشین‌ آلات آرتاک با تغییراتی چند در طراحی و ساخت بخش‌ های مختلف آن‌ ها همراه بوده است. برای اطلاع از شرح اهم تغییرات با ما همراه شوید. دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۴۵۰ گرمی، جزو محصولات سفارشی می باشد جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

دستگاه های تزریق پی وی سی ۲۲۰ تن آرتاک ماشین نیز به صورت سفارشی و تقویت شده ارائه می گردند. علاوه بر تقویت مجدد سیستم دستگاه، عرض کاور دستگاه به دو متر افزایش می یابد. همچنین جنس سیلندر و مارپیچ دستگاه به صورت خاص و با طراحی ویژه پودر پی وی سی می باشد که عمر مفید سیلندر و ماردون را زیاد می نماید. به طور کلی و با استفاده از پی ال سی تکمیشن (Techmation) به عنوان تنها برند تایوانی و دارای نمایندگی رسمی در ایران و با استفاده از برندهای معتبر پمپ و موتور و سایر قسمت ها، دستگاه تزریق پلاستیک ۲۲۰ تن سروو شرکت آرتاک ماشین دارای عملکرد بسیار عالی و بازدهی بالا می باشد.

در تقسیم بندی ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک ماشین در کلاس YC220 با تکنولوژی های پمپ ثابت،دبی متغیر و سروو موتور قابل عرضه می باشد که طی سال هایی که واردات دستگاه تزریق پلاستیک ۴۵۰ گرمی تا به حال انجام شده در تمامی این تکنولوژی های دستگاه تزریق پلاستیک در بازار ایران تحویل صنعت گران گردیده و در کارخانجات مشغول کار می باشند. در سال های اخیر به دلیل توجه به مقوله صرفه جویی در هزینه های تولید، دقت و سرعت عمل ماشین آلات تزریق پلاستیک و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز،دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۲۰  تن آرتاک ماشین با تکنولوژی سروو موتور وارد بازار کشور می گردد.

مشخصات فنی دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۲۰ تن آرتاک ماشین

از خصوصیات فنی دستگاه تزریق‌ پلاستیک مدل ۴۵۰ گرمی می توان به ظرفیت  وزن تزریق با سیلندر B به میزان ۴۲۸ گرم و همچنین قطر مارپیچ ۵۰ میلی متر، کورس بازشو ۴۸ سانتی متر و همچنین ابعاد بین تایبار ۵۱*۵۱ سانتی متر اشاره کرد. البته جهت مطالعه بیشتر مشخصات فنی دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۲۰ تن آرتاک می توانید از کاتالوگ اختصاصی این نوع دستگاه تزریق پلاستیک در همین صفحه یا دانلود کامل کاتالوگ ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک از صفحه اول وب سایت استفاده نمایید.

تجهیزات دستگاه تزریق پلاستیک ۲۲۰ تن آرتاک ماشین

پس از سال ها تجربه در زمینه قالب سازی و تولید قطعات پلاستیکی و با توجه به بررسی های فنی و تجربی انجام شده در صنعت کشور و نحوه استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک توسط اپراتورها اقدام به شناسایی بهترین سازنده های تجهیزات دستگاه تزریق پلاستیک نمودیم و طی این سالیان اقدام به به روزرسانی و تغییر تجهیزات دستگاه تزریق ‌پلاستیک مدل YC220 نمودیم و در این راه از کارخانجاتی مانند TECH MATION در تولید تابلو فرمان، YUKEN،VICKERS،REXROTH در شیرآلات هیدرولیک، شیلنگ های هیدرولیک ALFA GOMMA ساخت کشور ایتالیا، پکینگ جک های هیدرولیک HALLITE ساخت کشور انگلستان و … استفاده و بهره برداری نمودیم. همچنین نکته قابل توجه در ماشین آلات تزریق پلاستیک آرتاک استفاده از یک سایز بزرگتر برای پمپ و موتور دستگاه در راستای افزایش سرعت و ثبات کارکرد دستگاه می باشد.

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۲۲۰ تن

قیمت دستگاه تزریق‌ پلاستیک ۲۲۰ تن غالبا بر اساس ظرفیت تزریق، میزان فشار گیره، انواع تجهیزاتی که در دستگاه مورد استفاده قرار گرفته و این که ساخت کدام کشور می باشد مشخص و تعیین می گردد. البته قطعا عواملی مانند شرایط اقتصادی نرخ ارز و هزینه های گمرکی  و قانونی در تعیین ارزش ماشین آلات تزریق پلاستیک وارداتی تعیین کننده نیز می باشد. همچنین یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک می توان به شرکت ارائه کننده این دستگاه و نحوه خدمات پس از فروش و تامین قطعات توسط  شرکت های تامین کننده اشاره نمود.

با استفاده از آموزش هایی که توسط شرکت آرتاک ماشین در زمان تحویل و راه اندازی دستگاه به اپراتورها داده می شود، جهت استفاده بهینه از دستگاه و سرویس آن باعث افزایش عمر مفید دستگاه می شود.