دستگاه تزریق پلاستیک آزمایشگاهی

تجهیزات آزمایشگاهی پلاستیکی

تجهیزات آزمایشگاهی پلاستیکی یکی از موارد پر کاربرد در صنعت پزشکی است. با درنظر گرفتن رشد علم و تکنولوژی و تنوع انواع رشته ها و تحقیق و توسعه ای که روی رشته ها و پیرو آن بر روی فعالیت های مرتبط با آن ها انجام شده است، شاهد پیشرفت در کلیه ی علوم و همچنین ابزار و تجهیزات مورد استفاده در آن رشته ها هستیم.

یکی از رشته هایی که همیشه می توان به عنوان مکمل و در جهت تکمیل تحقیقات علمی از آن یاد کرد، علوم آزمایشگاهی می باشد.

ابزار و تجهیزاتی که در این رشته استفاده می گردد، خصوصا در بحث نمونه گیری و ظروف نگهدارنده نمونه ها عمدتا از جنس پلاستیک بوده و با روش قالبگیری دستگاه تزریق پلاستیک تولید می گردند. با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک آزمایشگاهی می توان انواع تجهیزات آزمایشگاهی پلاستیکی را در مدل های مختلف، تولید کرد.

به طور کلی در مورد علوم آزمایشگاهی می توان به این نکته اشاره کرد که برای تحقیقات تکمیلی در بیشتر علوم احتیاج به تحلیل ها و آنالیزهایی وجود دارد که در بیشتر مواقع در محیط آزمایشگاهی و با ابزار و تجهیزاتی انجام می گردد که بتوان نتیجه ای قابل قبول و در جهت تکمیل رشته اصلی مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه تزریق پلاستیک آزمایشگاهی

انواع تجهیزات آزمایشگاهی

از انواع تجهیزات آزمایشگاهی می توان به انواع کابینت آزمایشگاهی و انواع یونیت ها، انواع هود آزمایشگاهی، سینک ها، دستگاه ها و مواد مصرفی مورد استفاده روزمره در آزمایشگاه ها اشاره کرد. همانطور که گفته شد یکی از موارد پر مصرف در آزمایشگاه ها تجهیزات آزمایشگاهی پلاستیکی مصرفی می باشد که در بیشتر مواقع به صورت یکبار مصرف هستند و از موادی مانند: پلی اولفین،پلی کربنات و دیگر مواد پلاستیکی تشکیل شده اند.

برای تولید بعضی از این قطعات یا تجهیزات آزمایشگاهی از دستگاه تزریق پلاستیک آزمایشگاهی و از تکنولوژی تزریق استفاده می شود که به عنوان نمونه می توان از انواع لوله های آزمایشگاهی، ظروف پلاستیکی نمونه گیری، انواع بشر پلاستیکی، قیف پلاستیکی، لوله های خون گیری و …نام برد.

از قطعات آزمایشگاهی تولید شده توسط دستگاه تزریق پلاستیک در مراکزی همچون آزمایشگاه های بیمارستانی، آزمایشگاه مدارس و دانشگاهی، آزمایشگاه های شیمی، آزمایشگاه های تشخیص طبی و … استفاده می گردد. شرکت آرتاک ماشین سعی بر ارائه بهترین ها و با کیفیت ترین کالا را برای مشتریان خود دارد، انواع دستگاه تزریق پلاستیک را می توانید با کمترین قیمت از این مجموعه خریداری کنید.

تجهیزات آزمایشگاهی پلاستیکی