صنعت پلاستیک ایالات متحده

۱۰ نکته تامل بر انگیز در مورد صنعت پلاستیک ایالات متحده

۱۰ نکته تامل بر انگیز در مورد صنعت پلاستیک ایالات متحده

هنگامی که صحبت از تولید در آمریکا به میان می آید، صنعت پلاستیک همواره در صدر موفق ترین صنایع بوده که در بهبود شرایط اقتصادی این کشور تاثیر بسزایی داشته است. در این میان صنعت تزریق پلاستیک از مهمترین بخش های اقتصادی ایالات متحده و منبع هزاران شغل در این کشور می باشد.

در ادامه ۱۰ نکته تامل برانگیز آورده شده که نشان می دهد، موفقیت مداوم صنایع تزریق پلاستیک در این کشور بر چه اساسی استوار است. این نکات بر اساس داده های انجمن صنایع پلاستیک، شورای شیمی و اداره آمار کار آمریکا جمع آوری شده است.

10 نکته تامل بر انگیز در مورد صنعت پلاستیک ایالات متحده - دستگاه تزریق پلاستیک

  • در ایالات متحده، صنعت پلاستیک سومین صنعت تولیدی محسوب می شود و این صنعت با توجه به میزان بالای تقاضا در سراسر جهان از محصولات تزریقی گرفته تا حتی پرینترهای سه بعدی ، چشم انداز فوق العاده ای در آینده ی پیش رو دارد.
  • با آوردن بحث عظمت صنعت پلاستیک در موضوع اشتغال زایی خواهیم دید، در این صنعت تنها در ایالات متحده ۹۰۰،۰۰۰ کارگر مشغول به کار هستند و این موضوع ، صنعت پلاستیک را به یک ساختار کلیدی در تولید و در کل برای نیروی کار ایالات متحده تبدیل کرده است. این تنها بخشی از داستان است، هنگامی که صحبت از تامین کنندگان پلاستیک به میان می آید، این تعداد حتی بالاتر هم می رود. به طور کلی صنعت پلاستیک آمریکا به طور تقریبی ۴/۱ میلیون شغل در سطح ملی تشکیل داده است.

10 نکته تامل بر انگیز در مورد صنعت پلاستیک ایالات متحده - دستگاه تزریق پلاستیک

  • ماشین آلات تزریق پلاستیک و تجهیزات وابسته آنها در سرتاسر کشور آمریکا در ۵۰ ایالت تولید و تامین می گردند که این به معنای حضور ۱۶.۰۰۰ واحد تولید ماشین آلات تزریق پلاستیک و لوازم جانبی وابسته می باشد که عدد بسیار قابل توجهی می باشد.
  • صنعتی پلاستیک در کشور آمریکا درآمدی چند ده میلیارد دلاری دارد. به طور مثال در سال ۲۰۱۲، ارزش محصولات پلاستیکی صادر شده به سرتاسر جهان به حدود ۳۷۳ میلیارد دلار می رسد.
  • از نشانه های بارز خوش بینی و دلگرمی صنعتگران آمریکایی به صنعت پلاستیک می توان به سرمایه گذاری ۱۰ میلیار دلاری ایشان در سال ۲۰۱۲ در به روز رسانی ماشین آلات و تجهیزات این صنعت نام برد که رقم بی سابقه ای می باشد.
  • با افزایش چشمگیر میزان مصرف محصولات پلاستیکی در آمریکا، این صنعت به تجارتی پر سود تبدیل شده است به طوری که در میان سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میزان سود دهی این صنعت افزایش ۷/۵ درصدری داشته است.
  • این واقعیت بر کسی پوشیده نیست که میزان موفقیت صنایع تولید محصولات پلاستیکی در آمریکا به میزان علاقه مندی و تقاضای جهانی برای این محصولات وابسته است. جهان امروزه به صنعت پلاستیک آمریکا اعتماد زیادی دارد. از مهمترین کشورهایی که در زمینه واردات محصولات پلاستیکی از کشور آمریکا سرآمد می باشند می توان به سه کشور مکزیک، کانادا و چین اشاره نمود.
  • کاهش رشد اقتصادی در دهه اخیر – به ویژه در رکود اقتصادی سال های اخیر – بر کسی پوشیده نیست و صنایع زیادی در آمریکا از این بابت ضربه زده است، اما صنعت پلاستیک در میان تنها صنعتی بوده که نه تنها دچار رکود نگشته است، بلکه به رشد خوبی دست یافته است. در ۲۵ سال گذشته، تولید سالانه صنایع مختلف در آمریکا به میزان ۴/۱ درصد کاهش داشته است، در حالیکه تولید پلاستیک به طور میانگین سالیانه یک دهم درصد رشد داشته است.
  • درآمد مازاد تولید صنایع پلاستیکی در آمریکا در یک سال حدود ۱/۱۳ میلیارد دلار می باشد که در مقایسه با تولید به طور کلی، بسیار رقم قابل توجهی می باشد.
  • نکته ی قابل توجه پایانی و در مورد میزان پلاستیک و رزین تولیدی در آمریکا است که در یک سال به حدود ۵۰ میلیارد کیلوگرم می رسد و این میزان سالانه در حدود یک میلیون تن رشد دارد. این رقم بسیار قابل توجه و چشمگیر است.

10 نکته تامل بر انگیز در مورد صنعت پلاستیک ایالات متحده - دستگاه تزریق پلاستیک

بر طبق آمار و ارقام بسیار واضح و مشهود است که صنعت پلاستیک نه تنها در آمریکا بلکه در کل دنیا به شدت رو به رشد و قوی است و نکته ی هیجان انگیز آن رصد این موضوع است که چطور در آینده ای نزدیک این صنعت نبض و کنترل اقتصاد ایالات متحده را در دست خواهد گرفت.

جهت اطلاع از شرایط فروش دستگاه تزریق پلاستیک اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

سوال خود را از ما بپرسید


در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *